Przyjemność

źródło

Przyjemność - to  wartość o charakterze pozytywnym. 
To wyjątkowe doświadczenie zmysłowe - indywidualne dla każdego z nas. 
To uczucie zadowolenia i satysfakcji.
To przeciwieństwo nieprzyjemności i zła.
To cała gama najróżniejszych bodźców, które wywołują miłe wrażenia. 
Do przyjemności nie trzeba nas namawiać, ale trzeba o nie dbać. Zwłaszcza, że nas mózg jest dość przewrotny, i nie lubi bierności. Szybko wówczas przypomina nam o tym, co smutne, co najgorsze a czego przecież tak bardzo pragniemy unikać.
Zróbmy, więc ten pierwszy, mały krok do szczęścia i sprawmy sobie przyjemność. Spróbujmy odnaleźć ja choćby w najmniejszych rzeczach, najkrótszych chwilach dnia i cieszmy się nią.
Pozytywne emocje i sen życia to tak naprawdę dwa potężne filary własnej rozkoszy i radosnego upojenia. Śmiało! Do dzieła!

Za dużo wokół złych wiadomości, bólu i strachu o lepsze jutro, złości, problemów, ludzi, którzy mają w sobie jad - a nie wolno nam na tym tylko poprzestawać.   Łapcie "byka za rogi", tę małą chwilę radości i zróbcie coś wyjątkowego. Ja dziś stworzyłam tego bloga. Bloga, tak naprawdę dla mnie i dla tych, co maja pasję i chcą się nią dzielić. Nauczyłam się dzięki temu też kilku nowych słów i kilku graficznych chwytów - Brawo Ja! Teraz na was kolej!

Zobaczcie ile piękna i radości jest wokół nas. Zostawmy, więc rozterki i smutki w tyle - może nas nie dogonią.;)  Zatrzymajcie się na chwilę i pomyślcie niczym Danuta Szaflarska (fot). 

Albo Wisława Szymborska:

Żaden dzień się nie powtórzy,
Nie ma dwóch podobnych nocy,
Dwóch tych samych pocałunków,
Dwóch jednakich spojrzeń w oczy.

Moje pasje i przyjemności, z którymi chciałabym się z wami dzielić to głównie książki, choć znajdzie się ich jeszcze kilka. Z czasem przekonacie się o tym sami, o ile tu ze mną będziecie - do czego gorąco zapraszam.

A jakie są wasze na dziś przyjemności.